هر کودک و نوزادي در تمام ساعات نياز به توجه و مراقبت مداوم دارد، اما اگر نمي‌توانيد هر روز و هر ساعت مراقب کودک خود باشيد، داشتن دوربين مداربسته در اتاق کودک مي‌تواند کمک بزرگي باشد. با کمک اين دستگاه مي‌توانيد از نوزاد خود مراقبت کنيد و علاوه برشنيدن صدا‌هاي محيط همچنين قابليت عکس‌برداري و ساير خصوصيات‌هاي اين دستگاه‌ها اين به شما اين امکان را مي‌دهد که هميشه مراقب کودک کوچک خود باشيد. استفاده از دستگاه‌هاي هوشمند با امکانات عالي را براي اتاق کودک دلبندتان توصيه مي‌کنيم. اين دوربين‌هاي مداربسته همچنين در صورت نصب تجهيزات لازم، مي‌توانند در بستر اينترنت روي موبايل شما نيز تصاوير را نمايش دهند.

در اين مقاله از بيليون بيت، به برخي از مواردي که قبل از خريد بهترين دوربين مداربسته اتاق کودک بايد به آن توجه کنيد مي‌پردازيم تا راهنماي خوبي باشد. همچنين کارشناسان خبره ي بيليون بيت آماده ارائه ي هرگونه مشاوره ي انتخاب و فروش به شما براي افزايش هرچه بيشتر امنيت خود و عزيزانتان هستند.

چرا دوربين مدار بسته براي اتاق کودک؟

نصب دوربين مداربسته از هر نوعي مي‌تواند به ما آرامش و احساس امنيت در محيط اطرافمان بدهد. اتاق کودک نوپاي يا نوجوان شما يکي از حساس‌ترين قسمت‌ها در حانه است، بنابراين وجود يک دوربين مداربسته در اتاق کودک مي‌تواند شما را به آرامش خاطري فوق العاده برساند. مهم نيست دوربين مداربسته را براي چه منظوري در اتاق کودک خود نصب مي‌کنيد. حتي اگر پرستار کودک داريد، دوربين مداربسته به شما اين امکان را مي‌دهد که با پخش 24 ساعته در تمام روز‌هاي هفته از وضعيت کودک خود و حسن انجام کار پرستار کودک مطمئن شويد. دوربين‌هاي اتاق کودک همه تصاوير را با وضوح بالا در اختيار شما قرار مي‌دهند. حتي مي‌توانيد آن‌ها را به گونه‌اي تنظيم کنيد که به محض تشخيص حرکت، اعلان خاصي به گوشي هوشمند شما ارسال شود.

اگر دستورالعمل‌هايي براي پرستار کودک داريد، مي‌توانيد از طريق دوربين‌هاي امنيتي داخلي و در حالي که از محل دور هستيد با پرستار کودک گفتگو کنيد. همه اين‌ها از طريق اپليکيشن دوربين مدار بسته روي گوشي شما امکان‌پذير است.

ناگفته نماند که با استفاده از دوربين کنترلي اتاق کودک، نيازي به مراجعه مداوم والدين به اتاق کودک نيست.

دوربین مدار بسته اتاق کودک | بیلیون بیت

بهترين دوربين مداربسته براي اتاق کودک چه ويژگيهايي دارد؟

بدون شک استفاده از بهترين دوربين براي کنترل اتاق کودک يکي از بهترين و موثرترين راهکار‌ها براي نظارت از راه دور به صورت هوشمند است. با توجه به استفاده از دوربين براي کنترل اتاق کودکان، والدين مي‌توانند بلافاصله وضعيت و موقعيت کودک خود را کنترل و پايش کنند.

امکانات تعبيه شده در سيستم‌هاي دوربين کنترل اتاق کودک به والدين امکان مشاهده آنلاين تصاوير و وضعيت اتاق کودک را مي‌دهد. همچنين برخي از مدل‌هاي دوربين کنترل اتاق کودک قابليت ديد در شب را نيز دارند که باعث سهولت در ديدن تصاوير واضح و واضح و نظارت بر شرايط کودکان در شب‌ها و هنگام خواب مي‌شود.

قابليت ذخيره تصاوير با کيفيت و وضوح بالا، نصب سريع و آسان، کنترل از طريق تلفن همراه، داشتن شفافيت صداي مطلوب، افزايش ضريب ايمني و راندمان مناسب. يکي از ويژگي‌هاي مهم دوربين کنترل اتاق کودک است.

بطور کلي ويژگي‌هاي مهم بهترين دوربين مدار بسته اتاق کودک را مي‌توان مطابق زير خلاصه کرد:

  • تصاوير واضح، با کيفيت
  • تصاوير کاملا همزمان و بدون تاخير
  • قابليت کنترل از طريق موبايل و بر بستر اينترنت
  • امکان ارسال و دريافت صدا به صورت واضح و بدون نويز
  • قيمت مناسب و کيفيت ساخت بالا و ماندگاري خوب
  • قابليت ديد در شب

دوربین مدار بسته اتاق کودک | بیلیون بیت

نکات مهم پيش از خريد دوربين مداربسته اتاق کودک

پيش از سيستم نظارت تصويري اتاق کودک به چند نکته مي‌بايست توجه کنيد:

سيستم بايد طوري باشد که بتوانيد از قسمت‌هاي مختلف خانه با فرزندتان ارتباط برقرار کنيد و در صورت لزوم او را آرام کنيد.

در مواقعي که احتمال قطع برق وجود دارد بايد بتواند از باتري‌ها يا آداپتور‌هاي قابل شارژ استفاده کند.

اگر نياز است، سيستم دوربين مداربسته اتاق کودک بايد حسگر حرکتي داشته باشد تا در صورت حرکت کودک يا شخص ديگري در اتاق او، بلافاصله شما را مطلع کند. اگر سيستم شما مجهز به سنسور حرکتي غير تصويري است، مي‌توانيد آن را زير تشک يا بالش کودک قرار دهيد.

دماي اتاق بچه‌ها يکي از نکاتي است که بايد مدام کنترل شود. توصيه مي‌کنيم دوربيني تهيه کنيد که قابليت دريافت و نمايش دماي محيط را نيز داشته باشد.

البته با تمام اين ويژگي‌ها و پيشرفت تکنولوژي، هيچ چيز نمي‌تواند جايگزين مراقبت شخصي شما از فرزند دلبندتان شود. بنابراين توصيه مي‌کنيم بيشتر وقت خود را به مراقبت از کودک خود و حضور در کنار او اختصاص دهيد. کودک شما بيش از نظارت تصويري و مراقبت از دور، نياز دارد حضور شما را در کنار خود احساس کند. چنين حضوري باعث احساس امنيت در کودک مي‌شود.

پيشنهادهايي براي نظارت تصويري موثرتر

اگر از دوربين مداربسته در اتاق کودک استفاده مي‌کنيد، اين 3 پيشنهاد را فراموش نکنيد:

  1. تا جاي ممکن از پرستار کودک استفاده نکنيد و اگر پرستار روزانه داريد، حتما دوربين مداربسته براي اتاق کودک داشته باشيد. خيلي مهم است که از اساس دست از اعتماد کردن برداريد و مدام روي همه ي افرادي که با کودک شما در ارتباط هستند نظارت داشته باشيد.
  2. سعي کنيد حتما ارتباط ريموت در سيستم دوربين مدار بسته اتاق کودک برقرار باشد. خيلي مهم است که بتوانيد از همه جا در بستر اينترنت از وضعيت کودک خود يا رفتار پرستارش مطلع شويد.
  3. مطمئن شويد امکان ضبط تصوير در سيستم دوربين مدار بسته اتاق کودک شما برقرار است و حتما دستگاه دي وي آر اين سيستم بايد دور از دسترس بقيه باشد. در مقاله دستگاه دي وي آر بيشتر به اين موضوع پرداخته‌ايم.

سخن آخر

دوربين اتاق کودک وسيله‌اي است که براي والدين شاغل بسيار مهم است. وجود اين دستگاه در اتاق فرزند عزيزتان مي‌تواند امکان نظارت دقيق و مستمر بر محيط را براي شما فراهم کند. اين دوربين‌ها مانند دوربين‌هاي امنيتي خانگي کار مي‌کنند، اما ويژگي‌هاي آن‌ها به طور ويژه براي مراقبت از کودک شما طراحي شده است. با توجه به تمامي اين ويژگي‌ها و پيشرفت هر روزه تکنولوژي، بايد گفت که هيچ دستگاه نظارت تصويري نمي‌تواند مانند خود والدين و حضور آن‌ها از کودک مراقبت کند و امنيت روحي و جسمي آن‌ها را تامين کند، بنابراين توصيه مي‌کنيم تن‌ها در صورت مشغله کاري از اين محصولات استفاده کنيد. در هر حال کارشناسان و متخصصان بيليون بيت براي مشاوره و ارائه ي انواع خدمات به شما عزيزان آماده هستند. پس با ما تماس بگيريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + بیست =